اخبار
 

سومین دوره کارگاههای آموزشی تولید محتوای الکترونیکی به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز خاش در روز های پنج شنبه و جمعه در اردوگاه تفریحی فرهنگی دره گل تفتان برگزار گردید . 
     
                                               
در این دوره جناب آقای دکتر فرهانی  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، دکتر علی زاده مدیرکل دفتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای دانشگاه ، دکتر اویسی ریاست دانشگاه پیام نور استان س وب ، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز خاش و جمعهی از اعضای هیات علمی خراسان جنوبی ، کرمان و سیستان وبلوچستان حضور داشتند. 


                                            
دکتر فراهانی در این کارگاه با اشاره به توانمندیهای دانشگاه پیام نور گفت : آیین نامه فعالیت های علمی دانشگاه از مترقی ترین آیین نامه ها در میان دانشگاه هاست همچنین  فعالیت متنوع علمی برای اساتید درنظر گرفته شده که باید از این ظرفیت ها استفاده کنند.
فراهانی عنوان کرد: امیدواریم همه حاضرین جلسه در تولید 2000 عنوان درسی که همکاران سازمان مرکزی در تولید محتوا دارند ، نقش داشته باشند.
وی افزود :تدریس دوره های اموزش های آزاد هم باید جزء فعالیت ها و وظایف اعضای هیأت علمی باشد.
وی اذعان داشت : یکی از وظایف دانشگاه ها این است که ظرفیت کاری متنوع تری برای اعضای هیأت علمی فراهم آورد و اعضای علمی نیز با ید اهتمام جدی بر حضور پر رنگ در عرصه های علمی دانشگاه داشته باشند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در ادامه خطاب به اعضای هیأت علمی ،تاکید کرد : انتظار داریم اعضای هیأت علمی توجه خاصی به تولید محتوا و بخصوص تولید محتوای الکترونیکی داشته باشند.
 
در ادامه دکتر علیزاده مدیرکل دفتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای دانشگاه عنوان داشت : مجموعه آموزش های ازاد و چند رسانه ای دارای سه بخش اداره آموزش های الکترونیکی، ازاد و تولید محتوا می باشد. وی افزود :آموزش های الکترونیکی صرفا برای دروس و رشته هایی که مجوز الکترونیکی دارند قابل ارائه است.  دکتر علیزاده خاطر نشان کرد: امیدواریم با توسعه اموزش الکترونیکی مخاطبانی که می توانند و نیاز دارند از این بستر استفاده کنند .
 
این مسئول اظهار داشت : تدریس در آموزش الکترونیکی را در اختیار اعضای علمی قرار داده ایم همچنین لازم به ذکر است که دوره اموزش های ازاد مطابق با دوره های کاردانی و یا کارشناسی نمی باشند، بلکه این دوره ها با یک سرفصل مجزا و منابع مشخص تعریف می شود و اساتید می توانند دوره های خاص را به صورت محلی و بومی برگزار نمایند.
وی تاکید کرد : اعضای هیأت علمی میتوانند با استفاده از تولید محتوا تا 5 واحد از موظفی خود را با این دوره ها تکمیل کنند .
وی تصریح کرد: برای تکمیل موظفی اعضای هیأت علمی در آیین نامه جدید که به زودی توسط دکتر فراهانی برای اعضای هیأت علمی ابلاغ خواهد شد، راه های مختلفی دیده شده و اگر عضو هیأت علمی 50 درصد موظفی خود را تکمیل کند، 50 درصد باقی مانده را می تواند توسط دوره های آموزش ازاد، فعالیت های پژوهشی و فعالیت های تالیف،ویرایش علمی و ترجمه تکمیل نمایند .
وی در پایان گفت : همه ی اعضای علمی می توانند محتوای خود را ارسال کنند. پس از داوری و انتخاب بهترین محتوا ، با استاد قرارداد می بندیم و نسبت به
 فرابخشی آن محتوا اقدام می کنیم تا بتواند به عنوان یک محتوای استاندارد مورد استفاده تمامی دانشجویان قرار بگیرد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر