اخبار
 
حضور پرشور اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در راهپیمایی روز جهانی قدس
 
قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.
 
مسئولان ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام­نور مرکز خاش همگام با سایر مردم روزه دار و متعهد شهرستان خاش در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (٢ تیرماه) و به منظور  همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و تجدید پیمان و میثاقی دوباره با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  و به فرمان رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی)  در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
در این راهپیمایی با شکوه ، روزه داران با مشت های گره کرده و حمل پارچه نوشته هایی در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"و "مرگ بر آمریکا" همدردی خود را با مسلمانان فلسطین اعلام کردند و خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و کشورهای به ظاهر مدافع حقوق بشر نشان دادند.
در پایان مراسم قطعنامه پایانی روز جهانی قدس در جهت محکوم کردن فجایع اسرائیل غاصب و حمله های تروریستی گروه های انحرافی قرائت شد که با تکبیر و اعلام انزجار حاضران مواجه گردید.
 
                                   

                               

                                    



 
   
                                         


 


                                      
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر