اخبار
 
به نقل از :
ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان خاش گفت: افزون بر 90 درصد از مجموع 1900 دانشجوی این مرکز آموزش عالی را جوانان بومی خاش تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا مهرالله ریگی روز پنجشنبه در نشست با بخشدار مرکزی خاش بیان کرد: این دانشگاه امسال نیز از طریق آزمون سراسری و نیز بدون آزمون در 19 رشته کارشناسی دانشجو پذیرش می کند.
وی اظهار داشت: بستر سازی برای ایجاد اشتغال و بهره گرفتن از ظرفیتهای منطقه با هدف شکوفایی استعداد ها و توانمندی های خاش از اهداف و برنامه های مهم این دانشگاه است.
رئیس دانشگاه پیام نور خاش ادامه داد: آموزشها باید بر حسب نیاز جامعه و فراهم کننده زمینه اعتمادسازی باشد تا افراد کارآفرین و توانمند برای خدمت رسانی بهینه به جامعه جذب تحصیل و علم آموزی شوند.
وی با تاکید بر اهمیت تشکیل کارگروههای تخصصی آموزشی برای رفع مشکلات حوزه آموزش عالی گفت: نگاههای حاشیه ای، ویترینی عمل کردن و برنامه های شعاری از جمله معضلات عمده ای هستند که کیفیت آموزش را با خطر رو به رو می کند.
ریگی با تقدیر از همکاری دستگاههای مختلف با این دانشگاه افزود: دانشگاه پیام نور با همکاری آموزش و پرورش و شورای شهر خاش برای کمک به مردم نسبت به ایجاد پایگاه انتخاب رشته اقدام کرده که امیدواریم جوانان از این فرصت به نحو شایسته ای استفاده کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور خاش با بیان این که سرسرای فرهنگی و ورزشی این مرکز در هفته دولت به بهره برداری می رسد گفت: این مجموعه با گستره هزار و 200 متر مربع آماده بهره برداری است.
بخشدار مرکزی خاش نیز بیان کرد: ظرفیتهای دانشگاه پیام نور خاش علاوه بر اینکه می تواند بعنوان شاخص در مباحث علمی مطرح باشد دارای جایگاه خوبی برای رونق دادن فعالیتهای کشاورزی و تولیدی و اشتغالزایی در شهر و بخش مرکزی خاش است.
مجتبی شجاعی اظهار داشت: قطعا از توانمندی های این مرکز برای توسعه علمی و مشاوره ای در بخش آموزش ویژه روستاهای بخش مرکزی بهره خواهیم گرفت.
وی گفت: فضای سبز دانشگاه پیام نور و واحدهای گلخانه ای آن نمونه و شاخصی از کار و همت است که با تلاش مسئولان سابق و فعلی مرکز ایجاد است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
 
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر