اخبار
 
برگزاری همایش معیارهای انتخاب رشته مطلوب در دانشگاه پیام نور مرکز خاش

                                         
به همت دانشگاه پیام نور مرکز خاش و به منظور آشناسازی داوطلبان کنکور با معیارهای موثر در انتخاب رشته همایش معیارهای انتخاب رشته مطلوب در خاش برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز خاش، به منظور آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاهها و خانواده­های آنان با الزامات و راهکارهای انتخاب رشته مطلوب، دانشگاه پیام نور مرکز خاش با همکاری شورای اسلامی شهر خاش همایش یک روزه­ای با عنوان معیارهای انتخاب رشته مطلوب را برگزار کردند.
این همایش با حضور جمعی از کارشناسان، مشاوران و اساتید دانشگاه و با سخنرانی سرکار خانم کهکی مدیر گروه روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در سالن مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خاش برگزار گردید.
در این همایش خانم کهکی عوامل موثر در انتخاب رشته را از جنبه­های مختلف فرهنگی، اجنماعی و اقتصادی برای حاضرین تشریح نمود.این عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور به داوطلبان ورود به دانشگاهها توصیه کرد که در انتخاب رشته دانشگاه به علایق، توانایی­ها و شرایط خانوادگی خود و نیز به شرایط بازار کار توجه داشته و از انتخاب رشته احساسی پرهیز کنند.
آقای مهراله ریگی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز خاش از عزم جدی این دانشگاه برای فراهم نمودن امکانات و ارائه خدمات مشاوره­ای مناسب به دانش آموزان و داوطلبان کنکور خبر داد. وی برپایی پایگاه انتخاب رشته رایگان با همکاری شورای اسلامی شهر خاش، برگزاری همایش معیارهای انتخاب رشته مطلوب و حضور اساتید و دانشجویان ممتاز دانشگاه پیام نور مرکز خاش در پایگاههای انتخاب رشته، مدارس و مساجد را از جمله اقدامات دانشگاه پیام نور مرکز خاش برای تحقق این هدف عنوان کرد.
گفتنی است که دانشگاه پیام نور مرکز خاش با پذیرش دانشجو در 19 رشته با آزمون (از طریق کنکور) و بدون آزمون (با سوابق تحصیلی)، بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان خاش می­باشد.
 
                                          

                                                  
    


                                                     

   
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر