اخبار
 
 
            دکتر کریمی گفت: دانشگاه پیام نور با بهره مندی از آموزش ترکیبی و بومی گزینی شرایط اشتغال و کارآفرینی را تسهیل می کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور همزمان با آغاز فعالیت ستاد استارتاپ تولید محتوای دیجیتال دانشگاه پیام نور، ضمن اشاره به آمار قابل توجه و بیش از 80 درصدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و قریب 50 درصدی دانشجویان کارشناسی شاغل و کارآفرین در این دانشگاه، افزود: شیوه آموزش نیمه حضوری و ترکیبی ، بومی گزینی، اعتماد به نفس و سخت کوشی دانشجویان این دانشگاه ، عامل اصلی چنین شرایطی است.

وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور برنامه های جدی و وسیعی را در راستای افزایش سهم شاغلین و کارآفرینان و ورود به حوزه های استارتاپی مختلف تنظیم کرده است، اولین گام در این حوزه را استارتاپ تولید محتوای دیجیتال دانست و گفت: ایده های بدیع، بکر و ثروت آفرین دانشگاه در شهریور ماه معرفی و مورد حمایت همه جانبه دانشگاه، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد و شرکت دانش بنیان ابر زندگی قرار خواهند گرفت. 
دکتر کریمی افزود: این حمایت ها شامل جذب سرمایه گذار، تسهیلات مالی، اخذ مجوزهای لازم، جذب نیروی انسانی، خدمات توانمندسازی و... خواهد بود و ما انتظار داریم از طریق این استارتاپ در نهایت جمعیت قابل توجهی در سطح کشور از طریق کارآفرینان این رویداد، اشتغال یابند. 
وی از تداوم برگزاری استارتاپ ها خبر داد و گفت: به دلیل کثرت جامعه مخاطب، تنوع موضوعی، سرعت بازدهی و امکان درآمدزایی بالا با حداقل سرمایه گذاری ، تا پایان سال دو استارتاپ دیگر نیز در این حوزه خواهیم داشت. 

علاوه براین، دو استارتاپ بعدی مورد نظر در حوزه های خدماتی و صنعتی-فناوری است که به زودی جزئیات آن پس از نهایی شدن تفاهم و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان های مورد نظر اعلام خواهد شد.
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر