اخبار
 
اطلاعیه
دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1400 دانشگاه پیام نور اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی، ثبت نام غیرحضوری کلیه پذیرفته شدگان از 7 مهر آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه دارد.
انتخاب واحد از تاریخ 8 مهرماه آغاز شده و 14 مهرماه پایان می یابد.
 روند ثبت نام به شرح ذیل است:

-ثبت‌نام کلیه پذیرفته‌شدگان بصورت غیرحضوری انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ ونحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.
-پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت‌نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
-پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 4 عدد)
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
-تصویر مدرک دیپلم متوسطه
-دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه نمایند.
-تصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده
-پذیرفته شدگان باید در هنگام ثبت نام در سامانه گلستان وارد لینک http://emt.medu.ir شده و پس از تقاضای تاییدیه تحصیلی برای آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم/ پیش دانشگاهی) کدپیگیری را در سامانه گلستان ثبت نمایند.
-براساس بند ب نامه شماره 105320/460 مورخ 29/6/1400 رئیس محترم مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش(تصویر پیوست) فارغ التحصیلان دیپلم و پیش دانشگاهی خرداد سال 1395 و قبل از آن، با کدپیگیری صادر شده از سامانه به همراه مدارک تحصیلی به ادارات آموزش و پرورش محل خود مراجعه، تا مسئول منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر